Forretningsbetingelser for Søndergaards Haveservice

Indsigelser og klager

Hos Søndergaards Haveservice stræber vi altid efter at levere kvalitetsarbejde til vores kunder. Hvis du som kunde har indsigelser eller klager over det udførte arbejde, er det vigtigt, at du gør os opmærksom på dette inden for 3 dage efter arbejdets afslutning.

Procedure for indsigelser

Indsigelser eller klager skal fremsættes skriftligt og sendes til vores kontaktadresse eller e-mail inden for den nævnte tidsramme. Efter modtagelse af din indsigelse vil vi hurtigst muligt tage stilling til sagen og finde en passende løsning, der kan omfatte ændringer, nydanne, genskabelse eller på anden vis rekonstruktion af arbejdet.

Betaling

Hvis der ikke er modtaget en skriftlig indsigelse inden for 3 dage, anses arbejdet for at være accepteret af kunden, og betaling for de leverede ydelser skal ske i henhold til den aftalte betalingsfrist. Manglende betaling kan medføre ekstra omkostninger og eventuelle juridiske skridt for at sikre betaling.

Ved at acceptere en aftale med Søndergaards Haveservice, accepterer du også disse forretningsbetingelser.